Diseminare

Succes – Universitatea Transilvania din Brașov

Diseminare

Succes – Universitatea Transilvania din Brașov

Cazan, A. M., Stan.M.M., Truța, C., & Maican, C.I. (in curs de publicare). Adaptarea academică: teorii, cercetări și intervenții. Trei.

Publicare articol: Cazan, A. M., Stoica, R. E., Truța, C., Stan M. M., & Maican, C. I. (2024, in press). Motivations for attending university and dropout intention in first-year university students. Bulletin of Transilvania University of Brașov. Series VII: Social Sciences and Law, 17(66).

Conferința finală a proiectului (21 iunie 2024, Universitatea Transilvania din Brașov):

  • Bune practici în implementarea proiectelor de cercetare cu finanțare naționale: Proiectul Cine reușește la universitate?

Workshop susținut în cadrul Universității Transilvania din Brașov (8 decembrie 2023):

  • Particularități ale învățării academice ​și impactul lor asupra adaptării

Workshop susținut în cadrul conferinței ePSY 2024 (30 mai 2024), conferința creditată de Colegiul psihologilor din România:

  • Caracteristici personale care susțin dezvoltarea aptitudinilor de învățare și adaptarea la mediul academic

Workshop susținut în cadrul conferinței ePSY 2023 (25 septembrie 2023), conferința creditată de Colegiul psihologilor din România:

  • Integrarea rezultatelor SACQ pentru facilitarea adaptării academice

Participare la Simpozionului Internațional „Abordări moderne în logopedie și consiliere psihopedagogică”, organizat de Centrul Judeţean pentru Resurse şi Asistenţă Educaţională Brașov, 2-27 mai 2023, cu lucrarea :

  • Cazan, Am. M. & Stoica, R. E. (2023). Decizia de carieră la liceu și efectele sale asupra adaptării academice. 

Cazan, A. M., Stan.M.M., Truța, C., Maican, C.I., & Stoica, R.E. (2023).

  • Cum susținem adaptarea studenților din anul I? Ghid pentru tutori. Editura Universității Transilvania din Brașov

Conferința finală a proiectului (21 iunie 2024, Universitatea Transilvania din Brașov):

  • Bune practici în implementarea proiectelor de cercetare cu finanțare naționale: Proiectul Cine reușește la universitate?

Workshop susținut în cadrul Universității Transilvania din Brașov (8 decembrie 2023):

  • Particularități ale învățării academice ​și impactul lor asupra adaptării

Workshop susținut în cadrul conferinței ePSY 2023 (30 mai 2024), conferința creditată de Colegiul psihologilor din România:

  • Caracteristici personale care susțin dezvoltarea aptitudinilor de învățare și adaptarea la mediul academic

Workshop susținut în cadrul conferinței ePSY 2023 (25 septembrie 2023), conferința creditată de Colegiul psihologilor din România:

  • Integrarea rezultatelor SACQ pentru facilitarea adaptării academice

Participare la Simpozionului Internațional „Abordări moderne în logopedie și consiliere psihopedagogică”, organizat de Centrul Judeţean pentru Resurse şi Asistenţă Educaţională Brașov, 2-27 mai 2023, cu lucrarea :

  • Cazan, Am. M. & Stoica, R. E. (2023). Decizia de carieră la liceu și efectele sale asupra adaptării academice.

Cazan, A. M., Stan.M.M., Truța, C., Maican, C.I., & Stoica, R.E. (2023).

  • Cum susținem adaptarea studenților din anul I? Ghid pentru tutori. Editura Universității Transilvania din Brașov

Publicare articol: Cazan, A.M., Stan, M.M., Clinciu, A.I., Truta, C., & Maican, C.I. (2023). Validation study for the Academic Maladjustment Questionnaire on a Romanian sample. Frontiers in Psychology, 14.

Participare la conferința internațională ICERI 13-15 noiembrie 2023, Sevilia, 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation:

  • Stan, M.M., Cazan, A.-M., Truta, C.,  & Maican, C. I. (2023). Variability of Academic Adjustment during the First Year of Study. INTED2023 Proceedings.
  • Cazan, A.-M., Stan, M. M., Truta, C., & Maican, C. I. (2023). Psychometric Properties of the Students’ Motivations for Attending University Questionnaire. INTED2023 Proceedings.

Participare la conferința internațională ICERI 13-15 noiembrie 2023, Sevilia, 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation:

  • Cazan, A.-M., Stan, M. M., Truta, C.,  & Maican, C. I. (În curs de publicare). Psychometric Properties of the Students’ Motivations for Attending University Questionnaire. INTED2023 Proceedings.
  • Truta, C., Cazan, A.-M., Stan, M. M., & Maican, C. I. (În curs de publicare). Variability of Academic Adjustment during the First Year Of Study. INTED2023 Proceedings.

Participare la emisiunea
Punct și de la capăt,
15 septembrie 2023:

Participare la emisiunea
Punct și de la capăt,
15 septembrie 2023:

Participare la Conferința Națională a Asociației Psihologilor din România, „Psihologia in era digitalizarii”, 2-4 iunie 2023, Constanța:

  • Cazan, A.M., Truta, C., Maican, I.C., Stan, M.M. (2023). Cine se adaptează mai bine la mediul academic? Predictori de personalitate și socio-demografici ai adaptării academice la studenții din anul I. 

Participare la Conferința Națională a Asociației Psihologilor din România, „Psihologia in era digitalizarii”, 2-4 iunie 2023, Constanța:

  • Cazan, A.M., Truta, C., Maican, I.C., Stan, M.M. (2023). Cine se adaptează mai bine la mediul academic? Predictori de personalitate și socio-demografici ai adaptării academice la studenții din anul I. 

Participare la conferința internațională INTED 6-8 martie 2023, Valencia: 17th Annual Technology, Education and Development Conference:

  • Stan, M. M., Maican, C. I., Truta, C., & Cazan, A.-M. (2023). Personal factors as predictors of academic adjustnent in first-year university students. INTED2023 Proceedings, 707–714. vezi mai multe 
  • Truta, C., Cazan, A.-M., Stan, M. M., & Maican, C. I. (2023). Student motivations for attending university and academic adjustment in first-year university students. INTED2023 Proceedings, 688-695.

Participare la conferința internațională INTED 6-8 martie 2023, Valencia: 17th Annual Technology, Education and Development Conference:

  • Stan, M. M., Maican, C. I., Truta, C., & Cazan, A.-M. (2023). Personal factors as predictors of academic adjustnent in first-year university students. INTED2023 Proceedings, 707–714. vezi mai multe 
  • Truta, C., Cazan, A.-M., Stan, M. M., & Maican, C. I. (2023). Student motivations for attending university and academic adjustment in first-year university students. INTED2023 Proceedings, 688-695.

Discuție la Radio Campus Transilvania

Ascultă discuția despre Proiectul nostru de la Radio Campus Transilvania!

Discuție la Radio Campus Transilvania

Ascultă discuția despre Proiectul nostru de la Radio Campus Transilvania!